مردہ جگہ) ویڈیو گیم)

مردہ جگہ) ویڈیو گیم)

مردہ جگہ) ویڈیو گیم) ڈیڈ اسپیس ایک بقا کا ہارر ویڈیو گیم ہے ، جسے مائیکروسافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 3 ، اور ایکس بکس 360 کے لئے ای اے ریڈ ووڈ شورز (بعد میں ویزریل گیمز کے نام سے جانا جاتا ہے) نے تیار کیا تھا۔ یہ گیم اکتوبر 2008 میں جاری کیا گیا تھا۔ اس کھیل میں سائنس کا ایک مضبوط ماحول ہے اور یہ ہے خلائی جہاز میں رکھے جانے والے ، اس کھلاڑی کو اسحاق کلارک نامی ایک انجینئر کے کنٹرول میں رکھتا ہے جو نیس کرومورفس ، راکشسیوں سے دوبارہ پیدا ہونے والی انسانی لاشوں سے لڑتا ہے ، جس میں ایک انٹرسٹیلر کان کنی جہاز ، یو ایس جی ایشیمورا تھا۔

ڈیڈ اسپیس کو بڑے پیمانے پر تنقیدی پذیرائی ملی ، جسے اب تک کا سب سے بڑا ویڈیو گیم قرار دیا جاتا ہے ، اور اس کی 20 لاکھ سے زیادہ کاپیاں فروخت ہوچکی ہیں۔ سیکوئل ڈیڈ اسپیس 2 اور ڈیڈ اسپیس 3 بالترتیب 25 جنوری 2011 اور 5 فروری 2013 کو رہا کیا گیا۔

مردہ جگہ) ویڈیو گیم)

گیم پلے

کھلاڑی اسحاق کلارک پر قابو رکھتا ہے ، وہ جہاز کے انجنئیر انجینئر ہے ، جسے اجنبی عذاب میں مبتلا کان کنی والے اسٹارشپ کے ذریعے اپنا راستہ لڑنا ہوگا۔ عملے کو ذبح کردیا گیا ہے ، اور ان کی لاشوں کو دوبارہ “مخلوق” کے نام سے جانے والی مخلوق میں تبدیل کردیا گیا۔ پورے کھیل میں مختلف قسم کے نیکارومورفز نمودار ہوتے ہیں ، ہر ایک مختلف صلاحیتوں کے حامل ہوتا ہے اور اسے شکست دینے کے لئے مختلف حربوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ کھیل کندھے سے زیادہ تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے۔

ڈیڈ اسپیس روایتی ہیڈ اپ اپ ڈسپلے استعمال نہیں کرتی ہے۔ اس کے بجائے ، تمام معلومات اسحاق کے ریسورس انٹیگریشن گیئر (آر آئی جی) اسپیس سوٹ اور خود ہتھیاروں سے ہولوگرافک تخمینے کے ذریعہ پلیئر پر بھیج دی جاتی ہیں۔ مثال کے طور پر ، اسحاق کے ہتھیاروں پر ایک چھوٹا سا ہولوگرافک ڈسپلے لگایا گیا ہے تاکہ اس کا مقصد مقصد کے دوران گولہ بارود کی گنتی کی نشاندہی کر سکے۔ اس کے علاوہ ، ہیلتھ میٹر اس کے سوٹ ریڑھ کی ہڈی میں اور دوسرے کھیلوں کے کرداروں کے ذریعہ پہنے ہوئے سوٹ کی ریڑھ کی ہڈی میں ضم ہوجاتا ہے۔ کھلاڑی موجودہ مقاصد اور تھری ڈی میپ کو اسحاق کے سامنے پیش کیے جانے والے تیرتے ہولوگرام کے ذریعہ چیک کرسکتا ہے ، یا اشیاء کا انتظام کرنے کے لئے انوینٹری اسکرین تک رسائی حاصل کرسکتا ہے۔ یا بندوقیں منتخب کریں۔ تاہم ، ان سرگرمیوں کے دوران کھیل اب بھی حقیقی وقت میں ترقی کرتا ہے ، لہذا مینو اور نقشہ کے ذریعے براؤز کرتے ہوئے کھلاڑی پر حملہ ہونے کا خطرہ رہتا ہے۔

لڑائی میں “اسٹراٹیجک ڈسک امبرمنٹ” کے نام سے ایک میکانزم شامل ہوتا ہے ، جس میں کھلاڑی کو ان کو شکست دینے کے ل. انفرادی نیکرومورفز کے اعضاء یا حصے کاٹ ڈالنا ضروری ہے۔ مثال کے طور پر ، سر میں زیادہ تر Necromorphs کو گولی مارنے کا بہت کم اثر پڑے گا اور وہ انھیں ہی بدنام کریں گے ، تاہم جب کھلاڑی اس کے بازو اور پیروں کو ہٹاتا ہے تو ان کو روکا جاسکتا ہے۔ وہ کس طرح زخمی ہوئے ہیں اس پر انحصار کرتے ہوئے ، نیکرومورف نئے مؤقف اور تدبیر اختیار کرسکتے ہیں ، جیسے نئے اعضاء کو اگانا یا اس عمل میں نئے دشمنوں کو جنم دینا۔

مردہ جگہ) ویڈیو گیم)

پلاٹ

یہ کہانی سنہ 2508 میں طے کی گئی ہے ، اور اس وقت شروع ہوتی ہے جب یو ایس جی ایشیمورا ( ، “پتھر گاؤں”) ، “کرہ کریکر” اسٹارشپ ، جس میں اربوں ٹنوں کی بڑی تعداد میں ایسک نکالنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا ، تکلیف کا اشارہ بھیجتا ہے۔ اجارہ ہشتم سیارے پر کان کنی کے آپریشن کے دوران ہم آہنگی نکالنے کارپوریشن (سی ای سی)۔ سی ای سی نے تحقیقات کے لئے یو ایس جی کیلیون روانہ کیا۔ رہنمائی نظام میں خرابی کے بعد کیلین کو ایشیمورا گودی میں گرنے کے بعد ، عملہ نقل و حمل کے دوسرے ذرائع تلاش کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ [12] جب وہ یہ دریافت کرتے ہیں کہ لگتا ہے کہ یہ ایک ترک شدہ جہاز ہے تو ، ان پر وحشی راکشسوں نے حملہ کیا اور جہاز کے سسٹم انجینئر آئزاک کلارک ، کمانڈر زچ ہیمنڈ اور کمپیوٹر ماہر کیندر ڈینیئلز کے علاوہ تمام افراد ہلاک ہوگئے۔ ہیمنڈ نے نوٹ کیا کہ جہاز کے بہت سارے نظام ناکام ہو رہے ہیں۔ وہ اور ڈینیل اسحاق کو بچانے کے لئے زندہ رکھنے کے لئے انھیں طے کرنے میں ہدایت اور مدد کرتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *